Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Räkenskapsår fråga

Jag har skapat nytt räkenskapsår. Men Hogia kassa visar upp en grå ruta som säger att den väntar på synkronisering - det sker inte. Jag har väntat men det sker inte. Jag vet med100% att jag gjort nytt r-år. Vad ska jag göra nu?
Carina Persberg Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej.
    Ja kassan måste synkronisera för att räkenskapsåret ska gå igenom,
    Dubbelkolla så tiden och datumet är rätt samt att ni har automatisk sommartid inlagt.
    Fanny
  • Finns det fler parametrar som påverkar synkroniseringen (förutom att datorn är uppkopplad mot Internet och tid/datumsinställningen). Är det någon tjänst förutom de vanliga SQL som måste vara startade. Ska man starta om hela kassaprogrammet, eller räcker det med att "logga in" på nytt?
    Finns inte så mycket att läsa om detta på nätet, och vi sitter fast med ett program som inte går att komma in i eftersom det varje gång kommer upp ett felmeddelande som säger att man måste ha ett nytt räkenskapsår (vilket är fixat) men att programmet aldrig synkar och "låser upp sig"....
    Johnny
  • Hej.
    Du får ringa in till oss på supporten det är svårt att säga vad det kan bero på faktiskt.
    Fanny

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.