Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Nollställa artiklar

Hej, jag undrar om jag kan radera alla artiklar och importera dom på nytt i min smart kassa?

Maria Sandberg Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej!
    Det går inte att radera artiklarna, endast att spärra dom. Du kan ta ut artiklar via en artikelexport och skriva in Ja i kolumnen för spärrad ja eller nej och därefter importera artiklar igen. Om ni ska importera artiklarna igen kan ni inte importera de nya artiklarna med redan befintliga artikelnummer.

    Isabelle
  • Hej, tack för ditt svar. Kan jag i så fall nollställa hela företaget?

    Maria Sandberg
  • Nej, det går tyvärr inte att nollställa hela företaget när ni har en kassa kopplad till ert Hogia ID.

    Isabelle

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy