Momsrapport

Hej. Jag kan inte få ut någon vettig momsrapport.
Server Error in ´/sl` Application
Runtime Error

osv massor av text


Mats Lagnekvist Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Mats,

    Använder du dig av Google Chrome eller Microsoft Edge?

    Det har gjorts uppdateringar i olika webbläsare t.e.x Google Chrome, Microsoft Edge och detta gör att du kan få problem med ditt Smart Start program.
    Vi rekommenderar därför att du i stället använder dig utav någon av följande webbläsare, Internet Explorer eller Firefox. För dig som använder Mac funkar även Safari.


    Kristina Support
  • Tack för snabbt svar men tyvärr hjälpte det inte. Jag har testat med
    både Firefox och Edge med sammadåliga resultat.
    //Mats

    Mats Lagnekvist
  • Hej,
    Testa också med att rensa cache och cookies.

    Länken nedan kan du se hur du gör.
    Vad innebär cache & cookies samt hur rensar jag det?​​​
    Margareta Support
  • Hej igen. Ingenting tycks hjälpa. Jag har rensat följande:
    Firefox hjälpte inte
    Crome hjälpte inte
    Edge finns inte valet "välj vad du vill radera
    Explorer har jag inte och den skall väl utgå

    Märkligt att det är bara momsrapporten som inte funkar.

    Inga problem i något annat program

    //Mats

    Mats Lagnekvist
  • Hej,
    Det låter konstigt, ring in till supporten på 0303-68840 så får vi koppla upp oss mot din dator för att se vad det är som inte funkar. Vi vet att det funkar i Firefox.
    Margareta Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.