Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Min betalterminal fungerar inte (Nets)

Varför kan jag inte göra några kortköp?
Hogia Small Office Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Prova dessa åtgärder:

    · Starta om betalterminalen

    · Byt COM-port (USB-port)
    COM-porten kan du kontrollera genom att gå in i Enhetshanteraren på datorn.
    För att komma till Enhetshanteraren så högerklickar du på Dator och väljer Hantera och sedan enhetshanteraren alternativt söker efter Enhetshanteraren under Windows Startmeny.
    När du vet vilken COM-port som betalterminalen ligger på så ska du ställa in det i programmet. Gå in under Administration/Betalterminalsinställningar. Skriv vilken COM-port som betalterminalen finns på och fyll i IP-adress: 91.102.24.142. Kryssa också i rutan Aktiverad. Starta nu om programmet så skall din betalterminal fungera integrerat med kassaprogrammet.
    Sandra Support
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.