kontoutdrag

får inte upp några kontoutdrag ?
Örjan Ström Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej,
    Har du klickat på Rapporter-Kontoutdrag? Vad får du för felmeddelande?
    Har du testat olika webbläsare? Rensat cache & cookies?

    När du använder internet så lämnas de automatiskt information i datorns cacheminne och detta medför att minnet blir fullt och därmed behöver tömmas. Om det är så att någonting har ändrats på vår sida så kan du även då behöva tömma cacheminnet.

    För att använda snabbkommando för att rensa cache & cookies kan man hålla inne Ctrl-Skift-Delete på tangentbordet,när man har uppe webbläsaren. Snabbkommandot funkar på följande webbläsare: Internet Explorer, Firefox,Google Chrome samt Microsoft Edge. 

    Windows

    För Internet Explorer 9 till 11
    Börja med att klicka på kugghjulet längst upp i högra hörnet
    Därefter väljer du Säkerhet & Ta bort webbhistorik
    Då kommer en ny ruta öppnas och du skall bocka i Cookies och webbplatsdata och därefter klicka på Ta bort
    När du har gjort detta så stänger du ner webbläsaren och startar upp den igen
    För Firefox
    Börja med att klicka på de fyra stående strecken uppe i högra hörnet.
    Välj då Historik & Rensa ut tidigare Historik
    Vid Tidsintervall väljer du All Historik och under detaljer bockar du i Kakor och Cache och därefter klickar du på Ta bort
    När du har gjort detta så stänger du ner webbläsaren och startar upp den igen.
    För Google Chrome
    Börja med att klicka på de 3 strecken uppe i högra hörnet.
    Välj då Historik & sedan Rensa webbinformation
    Vid Tidsintervall väljer du Genom tiderna och under detaljer bockar du i cookies och andra webbplatsdata och Cachade bilder och filerdärefter klickar du på RENSA DATA
    När du har gjort detta så stänger du ner webbläsaren och startar upp den igen.
    För Microsoft Edge
    Börja med att klicka på de 3 prickarna uppe i högra hörnet.
    Välj då Inställningar
    Klicka på Välj vad du vill radera
    Då kommer en ny ruta öppnas och du skall bocka i Cookies och sparade webbplatsdata samt Cachelagerade data och filer och därefter klicka på Radera
    Mac

    För Safari
    Börja med att klicka på Safari längst upp till vänster
    Klicka på Inställningar och därefter Integritetsskydd
    Välj ta bort webbplatsdata samt Ta bort nu
    När du har gjort detta så stänger du ner webbläsaren och startar upp den igen.
    För Firefox
    Börja med att klicka på de fyra stående strecken uppe i högra hörnet.
    Välj då Historik & Rensa ut tidigare Historik
    Vid Tidsintervall väljer du All Historik och under detaljer bockar du i Kakor och Cache och därefter klickar du på Ta bort
    När du har gjort detta så stänger du ner webbläsaren och startar upp den igen.
    För Google Chrome
    Börja med att klicka på de 3 strecken uppe i högra hörnet.
    Välj då Historik & sedan Rensa webbinformation
    Vid Tidsintervall väljer du Genom tiderna och under detaljer bockar du i cookies och andra webbplatsdata och Cachade bilder och filerdärefter klickar du på RENSA DATA
    När du har gjort detta så stänger du ner webbläsaren och startar upp den igen.
    Babak
  • får inget felmeddelande, mörk skärm
    detta började igår

    Örjan Ström
  • Hej Örjan!

    Har du testat att rensa cache & cookies? För att se hur du går tillväga för att rensa cache & cookies se ovan. Vad menar du med mörk skärm?
    Babak
  • mörk skärm, alltså ingen blank sida utan helt mörk
    Örjan Ström
  • Hej Örjan!
    Har du Adobe Reader installerad på din dator? Om inte, hämtar du programmet på deras hemsida.
    Margareta Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.