Till dig med Smart Start Bokföring och/eller Fakturering!
Smart Start kommer att gå över till Hogia Smart!
Om du idag använder någon produkt ur Smart Starts produktserie, bokföring eller fakturering (gäller ej Kassa). Smart Start kommer sluta utvecklas och stängas ner och vi har på så vis tagit fram en ersättare som heter Hogia Smart, en modernare produkt med framtiden för sig.
Smart Start bokföring och fakturering kommer att upphöra 2021-05-01.
Som Smart Start-kund kommer du att behöva konverteras över till vår nya version Hogia Smart, vi hjälper er självklart igång.
Det du behöver göra att att kontakta oss på Small Office för att boka in en tid för konvertering, konverteringen tar ca 15-30 min.
Välkommen att boka tid!
Hälsningar
Small Office Support
0303-688 40
kund.smalloffice@hogia.se
Hogia Small Office erbjuder lättanvända, effektiva och flexibla lösningar för bokföring, fakturering, lön och kassa. Våra lösningar hjälper dig inte bara hålla koll på din firma utan även spara tid och vinna frihet. Vilket är precis vad som behövs i livet som småföretagare eftersom det inte bara är ett jobb – utan en livsstil.
Hej!
Du kan exportera kunder och artikel via Import & Export - Exporter - Kundexport respektive Artikelexport
Du kan klicka på Rapporter-Artiklar-Försäljning per artikel och sedan välja att ta ut via Excel. Det är det enda sättet för den funktionen. Förutsatt att Fortnox tar emot Excelfiler.
Du kan exportera kunder och artikel via Import & Export - Exporter - Kundexport respektive Artikelexport. Filen som skapas är Excel CSV-dokument.