Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Kassa - Datorhaveri

Hej,
min dator med Hogia Smart Kassa har havererat. Jag har köpt en ny dator med Windows 10. Har installerat POS samt kassa, men kan inte logga in. Behöver ni ta bort koppling till min gamla dator?
Tacksam för hjälp
Med vänlig hälsning
Mariette

Kommentarer

  • Hej,
    Vi måste återaktivera din licens innan du gör ett databyte.
    Du får gärna ringa oss under dagen så kan vi hjälpa dig vidare.

    Isabelle
  • Hej!

    Bytte dator för ca 1 mån sedan och nu behöver jag få fram en kvittojournal från tiden innan. Hur gör jag?
    Ulla-Karin Björnberg
  • Hej.
    I och med datorbyte eller datorkrash så kan du inte få tag i kvittojournal från Smart Kassa. Kvittojournal samt månadsrapport försvinner.

    Den infon som finns är den ni har fått över till login.hogiasmart.se om det skulle hjälpa.

    Fanny
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.