Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Ansökan om Kassatillhörighet

Hur ansöker jag kassatillhörighet till en befintlig kassa? Hur är tillvägagångssättet?
Hogia Small Office Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Innan du kan påbörja din kassaansökan så måste du logga in med ditt Hogia-ID på Hogia Smart.
    Om du inte har ett Hogia-ID så skapar du det  HÄR

    När du har loggat in med ditt HogiaID och vill skapa kassör klickar du på Inställningar / Kassa / Kassörer.
    Säkerställ att du har skapat en kassör för din organisation.                                                   Tryck på plustecknet för att skapa en ny kassör.

    För att kunna ansöka om kassatillhörighet till en befintlig kassa måste man ange den befintliga kassans KassaID (Börjar med H, följt av 6 stycken siffror) samt vilken kassör man vill ansöka med.

    Under Inställningar / Kassa / Kassaansökningar / Mina ansökningar
    Under Mina ansökningar kan man se vilka kassor man sökt till och status för ansökan. När man har skickat iväg en ansökan står den som ”väntar” tills den mottagande kassan antingen godkänner eller nekar ansökan varvid man får Status Godkänd eller Nekad. Det går att avbryta en ansökan när som helst under processen.

    Babak
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.